Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing / Najlacnejšie knihy
Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Kód: 18172717

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Autor Jihad Mohammad, Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy

Presents the latest scholarly research on the latest trends of consumerism and its effect and implications on the environment. Featuring coverage on topics and perspectives such as nutricosmetic products, green marketing, and anim ... celý popis

274.43


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Nákupom získate 690 bodov

Anotácia knihy

Presents the latest scholarly research on the latest trends of consumerism and its effect and implications on the environment. Featuring coverage on topics and perspectives such as nutricosmetic products, green marketing, and animal products, this publication is ideal for anyone interested in aspects of green consumerism.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business & the environment, ???Green’ approaches to business

274.43

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: