Drugs and Popular Culture in the Age of New Media / Najlacnejšie knihy
Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Kód: 06683170

Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Autor Paul Manning

This text examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new media - including social networking and video file-sharing sites - transform the symbolic framework in which drugs and ... celý popis

217.81


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Nákupom získate 538 bodov

Anotácia knihy

This text examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new media - including social networking and video file-sharing sites - transform the symbolic framework in which drugs and drug culture are represented.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

217.81

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: