Economic Implications of Advertising (RLE Advertising) / Najlacnejšie knihy
Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Kód: 06739931

Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Autor Otto John Firestone

Is advertising a factor that contributes to rising costs and prices? This study, commissioned to answer just that question, examines the effect of advertising on the Canadian economy, on business, the consumer, costs and prices, p ... celý popis

193


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Nákupom získate 475 bodov

Anotácia knihy

Is advertising a factor that contributes to rising costs and prices? This study, commissioned to answer just that question, examines the effect of advertising on the Canadian economy, on business, the consumer, costs and prices, productivity, competition, employment, social welfare and economic growth.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Organization & management of education

193

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: