El tiburón de 12 millones dólares / Najlacnejšie knihy
El tiburón de 12 millones dólares

Kód: 13033599

El tiburón de 12 millones dólares

Autor DON THOMPSON

Un banquero multimillonario invierte 12 millones de dólares por elcadáver de un tiburón descomponiéndose dentro de una tinaja. Un lienzo lleno de gotas de colores se vende por 140 millones de dólares. Unachaqueta de cuero abandona ... celý popis

23.96

Bežne: 24.22 €

Ušetríte 0.26 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe El tiburón de 12 millones dólares

Nákupom získate 60 bodov

Anotácia knihy

Un banquero multimillonario invierte 12 millones de dólares por elcadáver de un tiburón descomponiéndose dentro de una tinaja. Un lienzo lleno de gotas de colores se vende por 140 millones de dólares. Unachaqueta de cuero abandonada en una esquina se subasta por la suma de690.000 dólares. Si el negocio del arte moderno es serio, ¿por quéparece una broma? En este recorrido ameno y fascinante por las casasde subastas, las galerías y el mundo de los coleccionistas, DonThomson desvela los secretos económicos y las estrategias de marketing que impulsa al mercado a producir los precios astronómicos a los quese cotizan las obras de los grandes artistas, desde Baquiat a Koons,Tàpies o Jasper Johns. Thompson nos acerca a la psicología y losintereses que mueven el mercado del arte para recordarnos que en elarte contemporáneo, como en tantos otros campos, la línea que separala cultura y el negocio es difusa pero clara.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po španielsky Arte, arquitectura, cine y fotografia

23.96

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: