Electing the President, 2004 / Najlacnejšie knihy
Electing the President, 2004

Kód: 04723365

Electing the President, 2004

The 2004 presidential election was closely watched from all corners of the world and dominated the media for nearly a year. From the opening announcements of campaigns through the primaries and debates to the first Tuesday in Nove ... celý popis

42.16

Bežne: 42.20 €

Ušetríte 0.04 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Electing the President, 2004

Nákupom získate 105 bodov

Anotácia knihy

The 2004 presidential election was closely watched from all corners of the world and dominated the media for nearly a year. From the opening announcements of campaigns through the primaries and debates to the first Tuesday in November, the presidential election was ubiquitous, filling our email inboxes and directing our dinner conversation, turning us all into amateur political analysts. Electing the President, 2004 offers the views of the professional political operatives who ran the campaigns. In this volume, the consultants who brought the country the Bush-Cheney and Kerry-Edwards contest of 2004 explain the strategies behind the ads and debates, discuss what they did and failed to do to elect their candidates, and reveal their differing perspectives on the issues that mattered. Electing the President, 2004 focuses on events from September 11 to the release of the Osama Bin Laden tape that affected the outcome of the elections. The debates, the advertising, the work of 527 groups, the campaign organizations-all these components contributed to an eventful election season, with the two campaigns continually vying for the attention of the American public. Through this analysis of strategy-their own and their opponents'-these insiders offer a ringside seat to a hotly contested democratic process. Contributors: Mary Beth Cahill, Alex Castellanos, Elizabeth L. Cheney, Nicolle Devenish, Mike Donilon, Matthew Dowd, Tucker Eskew, David Jones, Bill Knapp, Chris LaCivita , Joe Lockhart, Brian McCabe, Mark McKinnon, Mark Mellman, Stephen Moore, Robert M. Shrum, Erik Smith, and Bill Zimmerman.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Politics & government Political control & freedoms

42.16

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: