Entrepreneurship Research in Europe / Najlacnejšie knihy
Entrepreneurship Research in Europe

Kód: 04855503

Entrepreneurship Research in Europe

In this vital new book, leading international scholars highlight the unique characteristics and rich variety of European research in entrepreneurship. They pursue several different perspectives and focus on the key issues and most ... celý popis

224.55

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Entrepreneurship Research in Europe

Nákupom získate 553 bodov

Anotácia knihy

In this vital new book, leading international scholars highlight the unique characteristics and rich variety of European research in entrepreneurship. They pursue several different perspectives and focus on the key issues and most significant developments in the field. The authors illustrate current conceptions of entrepreneurship research and identify critical methodological and theoretical questions. They also discuss innovations in European research methodologies which often result from holistic and systemic approaches, as well as from multi-disciplinary research. They move on to study entrepreneurship, innovation and culture as a set of interrelated fields, highlighting the role of culture in the growing phenomenon of entrepreneurship. They demonstrate how culture has to be understood in a broad sense and at different levels, such as professional culture, corporate culture and national culture. In this way, the book provides powerful tools to help identify, elaborate and understand the importance of European cultural roots within the international entrepreneurship landscape. Including detailed comparative studies at both the national and corporate level, this book will be informative reading for researchers, students and practitioners interested in the education, management issues and practices surrounding entrepreneurship. It will also be of value to those working in the fields of technology and innovation policy, and to anyone wanting to understand the unique European notions of entrepreneurship, which are often quite distinct from current American views.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

224.55

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: