Envy in Consumption. The Influence of Envy on Consumers? Buying Behavior for Branded Products / Najlacnejšie knihy
Envy in Consumption. The Influence of Envy on Consumers? Buying Behavior for Branded Products

Kód: 24036819

Envy in Consumption. The Influence of Envy on Consumers? Buying Behavior for Branded Products

Autor Regina Schneider

Master's Thesis from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Universit Paris 1 Panth on-Sorbonne (Paris School of Economics), course: C ... celý popis

52.91


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Envy in Consumption. The Influence of Envy on Consumers? Buying Behavior for Branded Products

Nákupom získate 131 bodov

Anotácia knihy

Master's Thesis from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Universit Paris 1 Panth on-Sorbonne (Paris School of Economics), course: Consumer Psychology, langua

Parametre knihy

52.91

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: