Kód: 13052258
<,i>,Principios de Estrategia Publicitaria y Gestión de Marcas.Nuevas Tendencias de Brand Management<,/i>, es uno de los escasoslibros que aborda el fenómeno del <,i>,branding<,/i>, de forma integral editado en hab ... celý popis
42.91 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Nákupom získate 106 bodov
<,i>,Principios de Estrategia Publicitaria y Gestión de Marcas.Nuevas Tendencias de Brand Management<,/i>, es uno de los escasoslibros que aborda el fenómeno del <,i>,branding<,/i>, de forma integral editado en habla hispana. Se configur
Zaradenie knihy Knihy po španielsky Formación y escolar Formacion
42.91 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )