Events Management / Najlacnejšie knihy
Events Management

Kód: 32889107

Events Management

Autor Dhananjaya Nawarathna

Events are becoming an integral part of tourism development and marketing strategies. Mega-events can attract very large numbers of event visitors and can have a large cost or psychological effect. Advocating residents to support ... celý popis

52.02


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Events Management

Nákupom získate 129 bodov

Anotácia knihy

Events are becoming an integral part of tourism development and marketing strategies. Mega-events can attract very large numbers of event visitors and can have a large cost or psychological effect. Advocating residents to support for mega-events is a complex topic of discussion. Therefore, the proposed model integrates residents' perceived event impacts and perceived quality of life in shaping their support for mega-events. The Olympic Park residential area in Beijing, where the 2008 Summer Olympic Games were held, was identified as fertile ground for testing the proposed model. Structural equation modeling was performed to test the proposed model and findings endorsed by applying Maslow's theory in predicting residents' support for mega-events.

Parametre knihy

52.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: