From Idolatry to Advertising: Visual Art and Contemporary Culture / Najlacnejšie knihy
From Idolatry to Advertising: Visual Art and Contemporary Culture

Kód: 03191278

From Idolatry to Advertising: Visual Art and Contemporary Culture

Autor Susan G. (Ohio State University) Josephson

A description of the evolution of all four major types of contemporary visual art: fine art, popular art, design, and advertising. Written and illustrated to appeal to a broad readership with interest in the visual arts, contempor ... celý popis

81.83


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe From Idolatry to Advertising: Visual Art and Contemporary Culture

Nákupom získate 202 bodov

Anotácia knihy

A description of the evolution of all four major types of contemporary visual art: fine art, popular art, design, and advertising. Written and illustrated to appeal to a broad readership with interest in the visual arts, contemporary culture, and the pervasive effects of television and the computer.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

81.83

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: