Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing / Najlacnejšie knihy
Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing

Kód: 06334326

Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing

Autor Laurent Donze, Andreas Meier

Information overload has made it increasingly difficult to analyze large amounts of data and generate appropriate management decisions. Furthermore, data is often imprecise and will include both quantitative and qualitative elemen ... celý popis

245.68


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing

Nákupom získate 608 bodov

Anotácia knihy

Information overload has made it increasingly difficult to analyze large amounts of data and generate appropriate management decisions. Furthermore, data is often imprecise and will include both quantitative and qualitative elements. For these reasons, it

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

245.68

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: