Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing / Najlacnejšie knihy
Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Kód: 10782341

Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Autor Manoj Kumar Dash, Anil Kumar

"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment through the use of timely research and case studies on practical implementation of such theories ... celý popis

265.41


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Nákupom získate 657 bodov

Anotácia knihy

"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment through the use of timely research and case studies on practical implementation of such theories in the digital marketplace"--

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

265.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: