Gastronomic Marketing / Najlacnejšie knihy
Gastronomic Marketing

Kód: 22073433

Gastronomic Marketing

Autor Paul Hannagen

GASTRONOMIC MARKETING explains the theories and methods for creating and delivering the most memorable food and drink events and campaigns to promote your business and brand.This book contains tips, guidance and advice from the UK ... celý popis

12.86


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Gastronomic Marketing

Nákupom získate 32 bodov

Anotácia knihy

GASTRONOMIC MARKETING explains the theories and methods for creating and delivering the most memorable food and drink events and campaigns to promote your business and brand.This book contains tips, guidance and advice from the UK's leading Gastr

Parametre knihy

12.86

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: