Geometric and Discrete Path Planning for Interactive Virtual Worlds / Najlacnejšie knihy
Geometric and Discrete Path Planning for Interactive Virtual Worlds

Kód: 39302352

Geometric and Discrete Path Planning for Interactive Virtual Worlds

Autor Marcelo Kallmann

Path planning and navigation are indispensable components for controlling autonomous agents in interactive virtual worlds. Given the growing demands on the size and complexity of modern virtual worlds, a number of new techniques h ... celý popis

62.28


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Geometric and Discrete Path Planning for Interactive Virtual Worlds

Nákupom získate 154 bodov

Anotácia knihy

Path planning and navigation are indispensable components for controlling autonomous agents in interactive virtual worlds. Given the growing demands on the size and complexity of modern virtual worlds, a number of new techniques have been developed for achieving intelligent navigation for the next generation of interactive multi-agent simulations. This book reviews the evolution of several related techniques, starting from classical planning and computational geometry techniques and then gradually moving toward more advanced topics with focus on recent developments from the work of the authors. The covered topics range from discrete search and geometric representations to planning under different types of constraints and harnessing the power of graphics hardware in order to address Euclidean shortest paths and discrete search for multiple agents under limited time budgets. The use of planning algorithms beyond path planning is also discussed in the areas of crowd animation and whole-body motion planning for virtual characters.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po nemecky Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik Mathematik Mathematik - Sonstiges

62.28



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: