GESTION DE LA CALIDAD EN EL TURISMO / Najlacnejšie knihy
GESTION DE LA CALIDAD EN EL TURISMO

Kód: 20049651

GESTION DE LA CALIDAD EN EL TURISMO

Esta obra analiza la gestión de la calidad en las organizacionesturísticas a través de la definición de la calidad y el desarrollo desus prácticas, técnicas y herramientas, que incluyen los modelos ynormas de calidad (modelo EFQM, ... celý popis

40.74

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe GESTION DE LA CALIDAD EN EL TURISMO

Nákupom získate 101 bodov

Anotácia knihy

Esta obra analiza la gestión de la calidad en las organizacionesturísticas a través de la definición de la calidad y el desarrollo desus prácticas, técnicas y herramientas, que incluyen los modelos ynormas de calidad (modelo EFQM, norma ISO 9001, marca ?Q? de CalidadTurística). Además, introduce la preocupación medioambiental a travésdel desarrollo de sus técnicas y herramientas, cuyo conocimientopermite entender cómo planificar, controlar y mejorar los procesos detrabajo y adoptar un sistema de gestión propio o basado en los modelos o normas existentes en el mercado.Este libro va dirigido a estudiantes de materias relacionadas con lagestión de la calidad en el turismo y a directivos y estudiosos de lagestión de la calidad, y en él se ofrecen ejemplos prácticos y casospara completar y entender mejor esta filosofía.Juan José Tarí Guilló, José Francisco Molina Azorín y Jorge PereiraMoliner son profesores titulares del Departamento de Organización deEmpresas en la Universidad de Alicante.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po španielsky Formación y escolar Formacion

40.74

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: