GIS for Business and Service Planning / Najlacnejšie knihy
GIS for Business and Service Planning

Kód: 04882378

GIS for Business and Service Planning

GIS for Business and Service Planning Edited by Paul Longley, Graham Clarke The field of geographical information systems (GIS) is developing rapidly, finding applications in an ever-widening range of commercial contexts. This vol ... celý popis

208.31

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe GIS for Business and Service Planning

Nákupom získate 515 bodov

Anotácia knihy

GIS for Business and Service Planning Edited by Paul Longley, Graham Clarke The field of geographical information systems (GIS) is developing rapidly, finding applications in an ever-widening range of commercial contexts. This volume examines the practical use of GIS for business and service planning. It considers ways in which GIS may be customised to meet specific user requirements and tackle the applied research challenges of the late 1990s. GIS for Business and Service Planning: introduces the management, analysis and modelling of information within GIS and considers some of the basic problems and pitfalls that can occur in practice covers the major topics of geodemographics and how geographical information can be manipulated and merged into business application databases discusses the relative merits of customised versus proprietary solutions to business application databases examines the range of consultancy applications of GIS for business using international case studies, assessing how recent applications have benefited from research developments critically assesses GIS in the market place and evaluates different GIS strategies GIS for Business and Service Planning is essential reading for GIS professionals, marketeers, GIS students and management scientists. The other contributors: Peter Batey (University of Liverpool), Mark Birkin (GMAP), Peter Brown (University of Liverpool), Martin Clarke (GMAP), Paul Cresswell (SPA Marketing Systems), David Maguire (ESRI US), David Martin (University of Southampton), Ian Masser (University of Sheffield), Stan Openshaw (University of Leeds), Nora Sherwood (GIS World) and Robin Waters (GeoInformation International).

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

208.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: