Global Fashion Brands / Najlacnejšie knihy
Global Fashion Brands

Kód: 04846554

Global Fashion Brands

Autor Joseph H. Hancock, Gjoko Muratovski, Veronica Manlow, Anne Pierson-Smith

Fashion branding is more than just advertising. It helps to encourage the purchase and repurchase of consumer goods from the same company. While historically fashion branding has primarily focused on consumption and purchasing dec ... celý popis

83.18

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Global Fashion Brands

Nákupom získate 206 bodov

Anotácia knihy

Fashion branding is more than just advertising. It helps to encourage the purchase and repurchase of consumer goods from the same company. While historically fashion branding has primarily focused on consumption and purchasing decisions, recent scholarship suggests that branding is a process that needs to be analyzed from a style, luxury, and historical pop cultural view using critical, ethnographic, individualistic, or interpretive methods. This collection explores the meaning behind fashion branding in the context of the contested power relations underpinning the production, marketing, and consumption of global style and fashion.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design Fashion & textiles: design

83.18

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: