Globalization of Corporate Media Hegemony / Najlacnejšie knihy
Globalization of Corporate Media Hegemony

Kód: 01294068

Globalization of Corporate Media Hegemony

Autor Lee Artz

A volume in the SUNY series in Global Media Studies Yahya R. Kamalipour and Kuldip R. Rampal, editors

50.60


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Globalization of Corporate Media Hegemony

Nákupom získate 125 bodov

Anotácia knihy

A volume in the SUNY series in Global Media Studies Yahya R. Kamalipour and Kuldip R. Rampal, editors

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

50.60

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: