Grading Exceptional and Struggling Learners / Najlacnejšie knihy
Grading Exceptional and Struggling Learners

Kód: 04787643

Grading Exceptional and Struggling Learners

Autor Lee Ann Jung, Thomas R. Guskey

Students with disabilities and those who are English language learners often struggle in school and pose real challenges to teachers who need to communicate the degree of their learning on a report card. This practitioner-friendly ... celý popis

39.86


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Grading Exceptional and Struggling Learners

Nákupom získate 99 bodov

Anotácia knihy

Students with disabilities and those who are English language learners often struggle in school and pose real challenges to teachers who need to communicate the degree of their learning on a report card. This practitioner-friendly book provides general education teachers and administrators with a clear, step-by-step process for assigning fair and meaningful grades to struggling students, including students with IEPs, those receiving intensive intervention through an RTI model, and ELLs. The book contains sample report cards for elementary and secondary levels, several example progress reports, and a graphic to illustrate the authors' original inclusive grading model.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Organization & management of education

39.86

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: