Guerrilla Marketing on the Front Lines / Najlacnejšie knihy
Guerrilla Marketing on the Front Lines

Kód: 12358184

Guerrilla Marketing on the Front Lines

Autor Jay Conrad Levinson, Mitch Meyerson, Mark Victor Hansen

Real life examples from the top Guerrilla Marketers that illustrate the most effective and profit producing marketing tactics for getting new customers. This is the first book of its kind from the bestselling marketing series in h ... celý popis

20.37

Bežne: 21.25 €

Ušetríte 0.88 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Guerrilla Marketing on the Front Lines

Nákupom získate 50 bodov

Anotácia knihy

Real life examples from the top Guerrilla Marketers that illustrate the most effective and profit producing marketing tactics for getting new customers. This is the first book of its kind from the bestselling marketing series in history.

Parametre knihy

20.37

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: