Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands / Najlacnejšie knihy
Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Kód: 25290306

Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Autor WILSON OZUEM

This book provides a contemporary theoretical insight into the fashion and luxury industry, addressing potential gray areas within the literature. The authors analyze the luxury and fashion industry using multiple perspectives, al ... celý popis

65.05


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Nákupom získate 164 bodov

Anotácia knihy

This book provides a contemporary theoretical insight into the fashion and luxury industry, addressing potential gray areas within the literature. The authors analyze the luxury and fashion industry using multiple perspectives, allowing for a critical c

Parametre knihy

65.05

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: