HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) / Najlacnejšie knihy
HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article

Kód: 16790478

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)

Autor Harvard Business Review, Clayton M. Christensen, Theordore Levitt

Stop pushing products--and start cultivating relationships with the right customers.If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in th ... celý popis

48.97

Bežne: 51 €

Ušetríte 2.03 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)

Nákupom získate 121 bodov

Anotácia knihy

Stop pushing products--and start cultivating relationships with the right customers.If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harv

Parametre knihy

48.97

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: