How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry / Najlacnejšie knihy
How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry

Kód: 24764866

How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry

Abstract: Several studies have examined the relationship between customer participation and customer satisfaction of service delivery and provider (Lovelock and Young, 1979, Zeithaml, 1981, Mills & Morris, 1986, Benapudi and Leone ... celý popis

79.38


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry

Nákupom získate 195 bodov

Anotácia knihy

Abstract: Several studies have examined the relationship between customer participation and customer satisfaction of service delivery and provider (Lovelock and Young, 1979, Zeithaml, 1981, Mills & Morris, 1986, Benapudi and Leone, 2003, Chan, Yim, and

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Humanities History

79.38

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: