How to be a Marketing Genius: Scientific Advertising Revisited and Revitalized for Today / Najlacnejšie knihy
How to be a Marketing Genius: Scientific Advertising Revisited and Revitalized for Today

Kód: 26189578

How to be a Marketing Genius: Scientific Advertising Revisited and Revitalized for Today

Autor Claude Hopkins, Tony Melvin

Claude Hopkins was a marketing genius earning $185,000 in 1907 as an employee of an advertising firm. That's equivalent to over $25 million today.Claude codified his techniques in 1923 in a book called Scientific Advertising.While ... celý popis

18.42


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe How to be a Marketing Genius: Scientific Advertising Revisited and Revitalized for Today

Nákupom získate 46 bodov

Anotácia knihy

Claude Hopkins was a marketing genius earning $185,000 in 1907 as an employee of an advertising firm. That's equivalent to over $25 million today.Claude codified his techniques in 1923 in a book called Scientific Advertising.While this book has been recomm

Parametre knihy

18.42



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: