How to Kill a Unicorn / Najlacnejšie knihy
How to Kill a Unicorn

Kód: 05173827

How to Kill a Unicorn

Autor Mark Payne

'It's cool. But so what?' This is the billion-dollar question that leading companies such as Samsung, Starbucks and American Express ask Fahrenheit 212 to answer for them whenever they develop new technologies. Many companies are ... celý popis

18.51

Bežne: 21.36 €

Ušetríte 2.85 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe How to Kill a Unicorn

Nákupom získate 46 bodov

Anotácia knihy

'It's cool. But so what?' This is the billion-dollar question that leading companies such as Samsung, Starbucks and American Express ask Fahrenheit 212 to answer for them whenever they develop new technologies. Many companies are good at acquiring new product prototypes but bad at working out what they would do when they arrived at the front door. Many just give up, lacking the 'How' to go with the 'Wow' Using a unique two-sided approach to innovation involving both the Money and the Magic - and in the process turning traditional orthodoxies about brainstorming on their head, Mark Payne reveals how to explore every potential idea with the end goal in mind--bringing an innovative product to market in a way that will transform a company's business and growth. Teaching how to focus only on those BIG ideas that are also FAST & DOABLE, How to Kill a Unicorn shows you and your company how to hunt for gaps in the market that your idea could fill by asking: Where should we point the technology? What new revenue streams would this ignite? What would it replace? How will we beat the competition working in the same field? What will each product do and how will it work? In How to Kill a Unicorn, Mark Payne pulls back the curtain on how the company is able to bring more innovative products and ideas successfully to market than any other firm and offers blow by blow inside accounts of how they grapple with and solved their biggest challenges.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

18.51

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: