HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis / Najlacnejšie knihy
HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis

Kód: 39315207

HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis

This book is a guide for managers, for companies that want to retain their potential employees on a daily basis and during crises. Its objective is to shed light on the new uses of the 2.0 tools of the traditional human resources ... celý popis

58.56


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe HR Marketing 2.0: Building Loyalty in Daily Life and in Crisis

Nákupom získate 145 bodov

Anotácia knihy

This book is a guide for managers, for companies that want to retain their potential employees on a daily basis and during crises. Its objective is to shed light on the new uses of the 2.0 tools of the traditional human resources marketing approach. This new approach cannot be applied to all employees, the implementation of a variety of 2.0 tools meets this diversity of expectations.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po nemecky Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

58.56

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: