Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour / Najlacnejšie knihy
Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour

Kód: 15200246

Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour

Autor Hien Nguyen

Is CSR is an effective tool to attract new customers and retain existing customers to Starbucks?. Can it influence consumers' choice when buying a product?. Both of those questions will be found in this thesis with clear theoretic ... celý popis

62.70

Bežne: 69.46 €

Ušetríte 6.76 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Impact of Corporate Social Responsibility(CSR) on consumer behaviour

Nákupom získate 154 bodov

Anotácia knihy

Is CSR is an effective tool to attract new customers and retain existing customers to Starbucks?. Can it influence consumers' choice when buying a product?. Both of those questions will be found in this thesis with clear theoretical framework, in-depth analysis and discussion. In addition, conclusions about CSR program of Starbucks was discussed in details together with some useful recommendations

Parametre knihy

62.70

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: