Inconformistas / Najlacnejšie knihy
Inconformistas

Kód: 15528116

Inconformistas

Autor JOSEF AJRAM, ISRA GARCIA

Inconformistas es el nombre del programa de formación que Josef Ajrame Isra García emprendieron en 2015 y que les llevó a las 10principales ciudades de Espa?a. Esta obra recoge a grandes rasgos lasense?anzas que se impartieron en ... celý popis

17.76

Bežne: 17.92 €

Ušetríte 0.16 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Inconformistas

Nákupom získate 44 bodov

Anotácia knihy

Inconformistas es el nombre del programa de formación que Josef Ajrame Isra García emprendieron en 2015 y que les llevó a las 10principales ciudades de Espa?a. Esta obra recoge a grandes rasgos lasense?anzas que se impartieron en el programa, es decir, lasestrategias y tácticas de marketing, comunicación, marca personal yredes sociales que más les han ayudado en su trabajo, negocios yempresas. Con una orientación eminentemente práctica, estos dosgrandes atletas comparten su trabajo diario para crear y lanzarproyectos exitosos y las lecciones que han aprendido de susfracasos.En un tono motivador y ambicioso, el libro ofrece un análisis de lasredes sociales, cómo optimizar su uso para potenciar una marca oproducto, experiencias de éxito y no tanto éxito acumuladas por losautores, los fundamentos de la comunicación y el marketing aplicados a la marca personal, modelos de negocio alrededor de las marcas, cómoarticular equipos eficientes y establecer planes de trabajo razonables y cumplibles.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po španielsky Politica, religión y filosofia Autoayuda

17.76

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: