Inducing Customer Centricity / Najlacnejšie knihy
Inducing Customer Centricity

Kód: 25484744

Inducing Customer Centricity

Autor Professor Mohamed Zairi

Customer centricity focuses on understanding customers' needs and preferences and on adapting an organisation's service delivery processes to accommodate and satisfy those preferences in order to enhance customer loyalty - which r ... celý popis

33.88


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Inducing Customer Centricity

Nákupom získate 85 bodov

Anotácia knihy

Customer centricity focuses on understanding customers' needs and preferences and on adapting an organisation's service delivery processes to accommodate and satisfy those preferences in order to enhance customer loyalty - which results in increased growth

Parametre knihy

33.88

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: