Integrated Brand Marketing and Measuring Returns / Najlacnejšie knihy
Integrated Brand Marketing and Measuring Returns

Kód: 02966524

Integrated Brand Marketing and Measuring Returns

Autor P.hilip Kitchen

A successful marketing manager needs to be able to use different media channels to reach specific audiences, and know through campaign research and evaluation, how the component parts of integrated brand marketing are working. Thi ... celý popis

62.39


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Integrated Brand Marketing and Measuring Returns

Nákupom získate 154 bodov

Anotácia knihy

A successful marketing manager needs to be able to use different media channels to reach specific audiences, and know through campaign research and evaluation, how the component parts of integrated brand marketing are working. This book explores this criteria.

Parametre knihy

62.39

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: