Integrated Business Models in the Digital Age / Najlacnejšie knihy
Integrated Business Models in the Digital Age

Kód: 38688706

Integrated Business Models in the Digital Age

Autor Sumesh Singh Dadwal, Hamid Jahankhani, Azizul Hassan

Many scholars have argued that technology, entrepreneurship, integrated business models and marketing are key to the success of any business, but in particular to the success of unicorn companies. However, there is a need to furth ... celý popis

251.61


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Integrated Business Models in the Digital Age

Nákupom získate 623 bodov

Anotácia knihy

Many scholars have argued that technology, entrepreneurship, integrated business models and marketing are key to the success of any business, but in particular to the success of unicorn companies. However, there is a need to further investigate interdisciplinary approaches to techno-entrepreneurial business strategy, which remains a neglected area of research.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

251.61



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: