International Handbooks in Business Ethics / Najlacnejšie knihy
International Handbooks in Business Ethics

Kód: 03622899

International Handbooks in Business Ethics

Autor Alejo José G. Sison

This volume examines the breadth and depth of virtue ethics and aims to counter the virtue ethics amnesia that both afflicts general moral philosophy and affects business and management ethics. Divided into two parts, the handbook ... celý popis

883.02

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe International Handbooks in Business Ethics

Nákupom získate 2178 bodov

Anotácia knihy

This volume examines the breadth and depth of virtue ethics and aims to counter the virtue ethics amnesia that both afflicts general moral philosophy and affects business and management ethics. Divided into two parts, the handbook starts out with a historical introduction and chronology of the development of virtue ethics, providing a comprehensive assessment of its evolution and identifying the most influential authors and their works. The authors discussed include those who follow a philosophical or conceptual tradition in their treatment of virtue and those who belong to the research tradition of positive science, in particular, empirical, quantitative and applied psychology. The second part of the book discusses systematic approaches and major themes developed in virtue ethics. These contributions are conceptual, empirical/applied or case studies. They offer insight into the different topics to which virtue ethics has been applied, and show how virtue ethics has influenced the various operational areas of firms. Finally, they examine the virtue ethics responses to some of the most important issues that businesses and organizations face in the 21st century.ż

Parametre knihy

883.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: