International Yearbook Communication Design 18/19 / Najlacnejšie knihy
International Yearbook Communication Design 18/19

Kód: 19737782

International Yearbook Communication Design 18/19

Autor Peter Zec

Today's Most Innovative Creative Achievements The reference work of the creative industry collects the latest and most outstanding design achievements of recent times. Gain an overview of the latest trends, the most original camp ... celý popis

60.43

Bežne: 63.65 €

Ušetríte 3.22 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe International Yearbook Communication Design 18/19

Nákupom získate 151 bodov

Anotácia knihy

Today's Most Innovative Creative Achievements The reference work of the creative industry collects the latest and most outstanding design achievements of recent times. Gain an overview of the latest trends, the most original campaigns and the most interesting concepts from the worlds of advertising, marketing and corporate communications; and let yourself be inspired by the wealth of ideas that agencies and design studios around the world have brought forth. Only the projects by the very best were selected for inclusion in this reference work. Volume 1 presents the entire range of creative achievements that corporate design & identity, brand design & identity, packaging design, advertising, annual reports, publishing & print media, posters, typography, illustrations and spatial communication have to offer. Volume 2 brings together the latest innovations in the areas of fair stands, retail design, online, film & animation, sound design, apps, interface as well as user experience design, and also provides insights into the potential of up-and-coming young designers. And finally, interviews with and portraits of selected designers offer a glimpse behind the scenes and present an up-to-date cross section of the lively global creative scene.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design

60.43

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: