Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience / Najlacnejšie knihy
Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Kód: 02925630

Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Autor Dr Thomas Zoega Ramsoy

How do we make decisions on what to buy and what to pay for it? Why are we affected by brands and pricing when making our choices or just experiencing something? Traditional approaches to such questions have relied on the behaviou ... celý popis

46.39


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Nákupom získate 115 bodov

Anotácia knihy

How do we make decisions on what to buy and what to pay for it? Why are we affected by brands and pricing when making our choices or just experiencing something? Traditional approaches to such questions have relied on the behavioural and social sciences. H

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Mathematics & science Science: general issues

46.39

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: