Japanese Storefront Design / Najlacnejšie knihy
Japanese Storefront Design

Kód: 09274215

Japanese Storefront Design

Autor Jinling Qu

Storefront design in Japan is part of Japanese culture and reflects the traditional concern for aesthetics, symmetry, discretion and simplicity. The commercial culture from brand identity to consumer psychcology calls for distinct ... celý popis

35.63


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Japanese Storefront Design

Nákupom získate 89 bodov

Anotácia knihy

Storefront design in Japan is part of Japanese culture and reflects the traditional concern for aesthetics, symmetry, discretion and simplicity. The commercial culture from brand identity to consumer psychcology calls for distinctive, innovative design statements consistent with widely diverse and high quality goods and services. This book presents the best of contemporary storefront design taking account of layout, colour, lighting, advertisement drawing, logo design, display cases and materials. It also shows the critical importance of the store window space to both the brand owner and the storefront designer.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Architecture

35.63

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: