Journalism and Mass Communication in Africa / Najlacnejšie knihy
Journalism and Mass Communication in Africa

Kód: 04901786

Journalism and Mass Communication in Africa

Autor Festus Eribo, Enoh Tanjong

Journalism and Mass Communication in Africa provides the first in-depth analysis of the evolution of mass communication and the impact of new media technologies in Cameroon. Written and edited by African scholars, this one-stop vo ... celý popis

162.33

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Journalism and Mass Communication in Africa

Nákupom získate 405 bodov

Anotácia knihy

Journalism and Mass Communication in Africa provides the first in-depth analysis of the evolution of mass communication and the impact of new media technologies in Cameroon. Written and edited by African scholars, this one-stop volume maps out, for the student of international communications and the Africa specialist, the changing media ecology of Cameroon and provides practical survey methods for communication research. The work details the impact mass public communication has had on the empowerment of Cameroon's 15 million people and the development of grassroots participatory democracy. It offers new insight into the development of Cameroon's state and privately owned oral, print, and electronic media and analyzes the growth of the West African country's public relations, advertising, and publishing industries.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Economics Economic systems & structures

162.33

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: