Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation / Najlacnejšie knihy
Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation

Kód: 19650654

Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation

Autor Belete Biazen Bezabeh, Getachew Jemaneh

CRM is a process by which an organization maximizes customer satisfaction in an effort to increase loyalty and retain customers business over their lifetimes. On the other hand, customer segmentation is the grouping of customers i ... celý popis

63.88


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation

Nákupom získate 158 bodov

Anotácia knihy

CRM is a process by which an organization maximizes customer satisfaction in an effort to increase loyalty and retain customers business over their lifetimes. On the other hand, customer segmentation is the grouping of customers into different groups based on their common attributes and it is the main part of CRM. CRM is a process by which a company maximizes customer satisfaction in an effort to increase loyalty and retain customers business over their lifetimes. The primary goals of CRM are to build long term and profitable relationships with chosen customers and get closer to those customers at every point of contact

Parametre knihy

63.88

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: