Kvalitatívne skúmanie v predprimárnom vzdelávaní / Najlacnejšie knihy
Kvalitatívne skúmanie v predprimárnom vzdelávaní

Kód: 19690488

Kvalitatívne skúmanie v predprimárnom vzdelávaní

Autor Eva Severini, Dušan Kostrub

Vedecká monografia sa zameriava na koncept kvalitatívneho výskumu a na realizáciu kvalitatívneho výskumu v predprimárnom vzdelávaní, konkrétne akčného výskumu v didaktickej praxi. Prezentuje realizáciu praktického skúmania v mater ... celý popis


Momentálne nedostupné

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Kvalitatívne skúmanie v predprimárnom vzdelávaní

Anotácia knihy

Vedecká monografia sa zameriava na koncept kvalitatívneho výskumu a na realizáciu kvalitatívneho výskumu v predprimárnom vzdelávaní, konkrétne akčného výskumu v didaktickej praxi. Prezentuje realizáciu praktického skúmania v materských školách v Slovenskej republike a v Srbskej republike. Prednosťou monografie je, že usústavňuje pohľad na to, ako zvážiť, koncipovať, realizovať a vyhodnocovať kvalitatívny výskum v školskom edukačnom kontexte materských škôl so zreteľom na subjekty (učiteľov a deti) a objekty (kľúčové pojmy témy) výskumu. Prezentovaný výskum vyzdvihuje význam profesie učiteľa materskej školy a upriamuje jeho profesijnú pozornosť na potrebu byť učiteľom výskumníkom, ktorý skúma vlastnú didaktickú prax so zámerom skvalitniť ju. Zároveň poskytuje čitateľovi informácie o princípoch kvalitatívneho výskumu a ich rozpracovanie na konkrétne podmienky. Ďalšou prednosťou monografie je, že tematizuje otázku didaktickej podpory rozvíjania autonómnosti dieťaťa v predprimárnom vzdelávaní. Koncept autonómnosti je v monografii rozpracovaný ako otvorený koncept relatívnej nezávislosti, samostatnosti a sebestačnosti dieťaťa, ktoré rado a vedome spolupracuje s inými deťmi a učiteľom. Koncept autonómnosti je podporený už zmienenou realizáciou kvalitatívneho výskumu (akčného výskumu) v prostredí slovenských a srbských materských škôl na báze úzkej šesťročnej spolupráce s učiteľmi. Výsledky výskumu sú organicky včlenené do textu – do didaktického a metodického rozpracovania s podnetnými ukážkami a návrhmi ako inšpiráciami do predprimárneho vzdelávania. Autonómne dieťa je zobrazované ako aktívny, uvedomelý, kompetentný a spolupracujúci subjekt; ako kongruentný subjekt, ktorého didaktická podpora zo strany učiteľov je zámerná a cieľavedomá v rámci nepriamo riadenej participácie vo výučbových aktivitách. Táto vedecká monografia má za cieľ podporiť rozhodnutie učiteľa materskej školy odhodlať sa kvalitatívne skúmať. Vedecká monografia je zároveň určená vlastne každému, kto je presvedčený, že kvalitatívne skúmať prináša osoh pre človeka, ľudí, skupiny, spoločenstvá i spoločnosť.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po slovensky Učebnice a odborná literatura

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: