Leading Change in a Web 2.1 World / Najlacnejšie knihy
Leading Change in a Web 2.1 World

Kód: 04727250

Leading Change in a Web 2.1 World

Autor Jackson Nickerson

Recent advances in Web 2.0 technology enable new leadership processes and techniques to create great value for organizations. In this important new book, management expert Jackson Nickerson proposes a combination of processes and ... celý popis

30.30


Očakávaný dotlač
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Leading Change in a Web 2.1 World

Nákupom získate 75 bodov

Anotácia knihy

Recent advances in Web 2.0 technology enable new leadership processes and techniques to create great value for organizations. In this important new book, management expert Jackson Nickerson proposes a combination of processes and techniques utilizing Web 2.0 technology, which he refers to as Web 2.1, that will not only lead and direct change in an organization but actually accelerate it. He calls these processes and techniques ChangeCasting.A" Leading Change in a Web 2.1 World provides new insights into why people and organizations are so difficult to engage in change. It explains how web-based video communications, when used in accordance with ChangeCasting's specific process and techniques, is a keyway to building trust and creating understanding in an organization, thereby unlocking and accelerating organizational change. Nickerson tells the stories of two Fortune 1000 firms facing dire economic and competitive circumstances. The CEOs of these two firms attempted extensive organizational change using web-based video communications. One CEO used ChangeCasting while the other CEO disregarded it. Nickerson traces the economic consequences of their two approaches to leading change. He also discusses how ChangeCasting was used so successfully in 2008 by President Obama's campaign. His insights will be invaluable to business executives, public officials, students of management and organizations, and anyone who needs to take organizational change in the 21st century from the drawing board to successful implementation and replication.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

30.30

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: