Listening Brands: How Data Is Rewriting the Rules of Branding / Najlacnejšie knihy
Listening Brands: How Data Is Rewriting the Rules of Branding

Kód: 12410016

Listening Brands: How Data Is Rewriting the Rules of Branding

Autor Jr. Little

The old ways of marketing and branding don't work any more. It's a new world out there. Social media has changed everything about branding and marketing. What has emerged is a whole new world of exciting possibilities for both the ... celý popis

19.55


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Listening Brands: How Data Is Rewriting the Rules of Branding

Nákupom získate 48 bodov

Anotácia knihy

The old ways of marketing and branding don't work any more. It's a new world out there. Social media has changed everything about branding and marketing. What has emerged is a whole new world of exciting possibilities for both the consumer and for business

Parametre knihy

19.55

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: