Kód: 20077897
Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World
Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing - they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure ph ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World
Nákupom získate 140 bodov
Anotácia knihy
Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing - they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure physical pl
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
- Celý názov: Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World
- Autor: Michel Chevalier, Michel Gutsatz
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 384
- EAN: 9781119542339
- ISBN: 9781119542339
- ID: 20077897
- Nakladateľ: John Wiley & Sons Inc
- Hmotnosť: 768 g
- Rozmery: 160 × 237 × 21 mm
- Dátum vydania: 14. May 2020
Obľúbené z iného súdka