Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World / Najlacnejšie knihy
Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World

Kód: 20077897

Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World

Autor Michel Chevalier, Michel Gutsatz

Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing - they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure ph ... celý popis

55.60


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World

Nákupom získate 140 bodov

Anotácia knihy

Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing - they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure physical pl

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

55.60

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: