Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market / Najlacnejšie knihy
Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market

Kód: 15502336

Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market

Autor Firas Zahalan Radwan

In today's highly competitive market in the luxury industry companies should have the potential strategies in order to cope with the market and gain high market share. Hence , in luxury what makes a particular brand prestigious in ... celý popis

38.63


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market

Nákupom získate 96 bodov

Anotácia knihy

In today's highly competitive market in the luxury industry companies should have the potential strategies in order to cope with the market and gain high market share. Hence , in luxury what makes a particular brand prestigious in the customers eyes is the quality of service and how it effects on the customer relationship marketing . In this book you will be able broden your knowledge in this matter in a the French luxury market which is one of the most potential market in the luxury industry

Parametre knihy

38.63

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: