Managing Corporate Reputation / Najlacnejšie knihy
Managing Corporate Reputation

Kód: 05113494

Managing Corporate Reputation

Autor Susan Croft, John Dalton

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone h ... celý popis

245.17

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Managing Corporate Reputation

Nákupom získate 607 bodov

Anotácia knihy

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone have a reputation strategy? Far too few. Now this expert, readable and practical report puts that right. The dynamics of corporate reputation...and the factors governing is are complex. Will an ethical stance lead to grown of reputation capital? Will that result in improved financial performance? What are the issues that can impact most on reputation, and how best to minimise risk? There are just some of the topics addressed by this report. Factors that have focused on fiercer spotlight on reputation - corporate scandals exposed in the media - pressure from NGOs - corporate governance issues - globalisation and increased competition - trade liberalisation and increasing competition This report shows you how to: - develop PR, brands and relationship management as the vanguards of your corporate reputation - strengthen your internal as well as external communications - improve the effective management of your stakeholders - build trust in the corporation at a time of failing confidence and increasing media pressure

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies

245.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: