Managing Customer Value / Najlacnejšie knihy
Managing Customer Value

Kód: 08603046

Managing Customer Value

Autor Bradley Gale

Even today with quality improvement the battle cry of American industry, the quality programs in most companies are limited to "conformance to technical standards," according to quality expert Bradley Gale. While some have venture ... celý popis

23.76

Bežne: 27.29 €

Ušetríte 3.53 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Managing Customer Value

Nákupom získate 59 bodov

Anotácia knihy

Even today with quality improvement the battle cry of American industry, the quality programs in most companies are limited to "conformance to technical standards," according to quality expert Bradley Gale. While some have ventured a step farther to measur

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

23.76

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: