Managing Innovation: Understanding And Motivating Crowds / Najlacnejšie knihy
Managing Innovation: Understanding And Motivating Crowds

Kód: 20929098

Managing Innovation: Understanding And Motivating Crowds

Autor Alexander Brem, Tugrul U. Daim

Managing Innovation is a three-part series covering contemporary technology and innovation management research areas. Each volume comprises key articles from both the International Journal of Innovation Management and the Internat ... celý popis

207.30


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Managing Innovation: Understanding And Motivating Crowds

Nákupom získate 513 bodov

Anotácia knihy

Managing Innovation is a three-part series covering contemporary technology and innovation management research areas. Each volume comprises key articles from both the International Journal of Innovation Management and the International Journal of Innovatio

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

207.30

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: