Kód: 19062889
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných rokoch narastá. Nástrojom organizácie pre zvyšovanie jej ... celý popis
13.46 €
Bežne: 15.50 €
Ušetríte 2.03 €
Nákupom získate 34 bodov
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných rokoch narastá. Nástrojom organizácie pre zvyšovanie jej dôveryhodnosti, uspokojovanie požiadaviek zákazníkov a zvyšovanie ich spokojnosti je efektívny systém manažérstva kvality. Vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava, zasielateľstvo a logistika, vodná doprava, ekonomika a manažment podniku a poštové inžinierstvo, a študentov bakalárskeho štúdia v študijnom programe elektronický obchod a manažment študujúcich na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre odbornú verejnosť zameranú na oblasť manažérstva kvality v súkromnej sfére i verejnej správe.
Zaradenie knihy Knihy po slovensky Učebnice a odborná literatura Ostatní vysokoškolská výuka
13.46 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )