Marketing for a Better World: A Holistic Approach to International Marketing / Najlacnejšie knihy
Marketing for a Better World: A Holistic Approach to International Marketing

Kód: 17104498

Marketing for a Better World: A Holistic Approach to International Marketing

Autor Stephen A Engelking

What is new in this book, is the attempt to connect marketing theory to the concept of holistic strategy which I discuss in my series on strategic management, 'The Beans and the Dreams'. I would like to encourage the reader to go ... celý popis

21.78


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing for a Better World: A Holistic Approach to International Marketing

Nákupom získate 54 bodov

Anotácia knihy

What is new in this book, is the attempt to connect marketing theory to the concept of holistic strategy which I discuss in my series on strategic management, 'The Beans and the Dreams'. I would like to encourage the reader to go beyond what is to be found

Parametre knihy

21.78

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: