Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers / Najlacnejšie knihy
Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Kód: 14230380

Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Autor Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Den Huan Hooi

Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there. Coupled that with the impressive economic growth rates in many Asian countries, the region provides a very attractive and lucrative ... celý popis

71.68


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Nákupom získate 177 bodov

Anotácia knihy

Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there. Coupled that with the impressive economic growth rates in many Asian countries, the region provides a very attractive and lucrative market for many businesses

Parametre knihy

71.68

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: