Marketing, Management and International Business: Contemporary Issues and Research in Selected Countries / Najlacnejšie knihy
Marketing, Management and International Business: Contemporary Issues and Research in Selected Countries

Kód: 16886805

Marketing, Management and International Business: Contemporary Issues and Research in Selected Countries

Autor Gabriel O Ogunmokun, Ronny Gabbay

This collection of scholarly papers is an ideal answer for teachers, lecturers, and professors faced with finding current research readings for their students in management, marketing and international business that are based on r ... celý popis

29.31


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing, Management and International Business: Contemporary Issues and Research in Selected Countries

Nákupom získate 73 bodov

Anotácia knihy

This collection of scholarly papers is an ideal answer for teachers, lecturers, and professors faced with finding current research readings for their students in management, marketing and international business that are based on research from various count

Parametre knihy

29.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: