Marketing of Tourism Experiences / Najlacnejšie knihy
Marketing of Tourism Experiences

Kód: 06704746

Marketing of Tourism Experiences

This text examines the marketing of experience-based tourism from a theoretical and practical perspective. It collates the work of leading tourism academics to provide an authoritative statement of the state of the art. ... celý popis

69.61


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing of Tourism Experiences

Nákupom získate 174 bodov

Anotácia knihy

This text examines the marketing of experience-based tourism from a theoretical and practical perspective. It collates the work of leading tourism academics to provide an authoritative statement of the state of the art.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

69.61

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: